Veelgestelde vragen

Onderstaand treft u onze veelgestelde vragen , aarzel niet ons te contacteren indien u toch nog andere vragen heeft.

  • Hoe laat kan ik in - en uitchecken ?

    Inchecken: vanaf 16 uur
    Uitchecken: om 11 uur

    Indien u vroeger arriveert, kunt u de bagage in de vestiaire plaatsen. Vroeger inchecken is mogelijk, indien onze bezetting dit toelaat. Gelieve hiervoor zelf (op dag van aankomst) contact op te nemen met het hotel om na te vragen als u vroeger kan inchecken.
    Uitchecken gebeurt aan de receptie van het hotel. U kunt uw bagage nog de ganse dag stockeren in onze vestiaire. Zo kunt u nog ten volle genieten van uw laatste dag aan zee.

     

    Openingsuren receptie :

    U kan 24/24 inchecken ,indien u de aankomst na 18u00 vragen wij ons hierover te informeren.
    Voor informatie en/of reservatie is het onthaal geopend tussen 8u30-20u00,
    dit kan middels e-mail info@sandeshoved.be of telefonisch 003258/22.23.60

  • Hoe reserveren ?

    U kunt via verschillende kanalen reserveren, maar voor de beste tarieven en voorwaarden reserveert u het best via onze website (hierboven).
    Indien u minder dan 5 dagen voor aankomst wenst te boeken, is er een kredietkaart vereist. Indien dit meer dan 5 dagen voor aankomst is, heeft u de keuze uit voorafbetaling via overschrijving of met de kredietkaart.
    Indien gewenst kunt u via e-mail of telefonisch reserveren, terug aan dezelfde voorwaarden zoals hierboven vermeld.

  • Kan ik reserveren zonder creditcard ?

    Indien u geen kredietkaart heeft, kunt u de reservatie per overschrijving betalen. Dit kan enkel bij online reservaties tot 5 dagen voor aankomst en moet binnen de 48 uur overgeschreven worden. 
    Dit kan ook indien u telefonisch reserveert of per e-mail. Indien de aankomst meer dan 5 dagen voor aankomst is, vragen wij om de betaling 3 dagen voor aankomst uit te voeren. 
    Bij een last minute reservering, vragen wij u om, onmiddellijk na overschrijving, een betalingsbewijs door te sturen. Dan pas is uw reservering gegarandeerd.

  • Hoe kan ik een reservatie wijzigen of annuleren ?

     

    Gelieve contact op te nemen met de receptie via e-mail, met vermelding van uw reservatienummer.
    Er wordt nagezien of uw reservatie op dat moment gewijzigd of geannuleerd kan worden, dit is afhankelijk van de boekingsvoorwaarden die op uw reservering van toepassing zijn.
    De annuleringsvoorwaarden variëren afhankelijk van het tarief , het boekingskanaal of de partner die u heeft gekozen.
    Alle informatie over de annuleringsvoorwaarden kunt u terugvinden op uw reservatiebevestiging.
    Indien u een non-refundable reservatie heeft geboekt kan u in geen geval annuleren of wijzigen.

    Middels onderstaande link treft u onze algemene voorwaarden , annulatievoorwaarden onder .E :

    https://www.sandeshoved.be/nl/algemene-voorwaarden
     

    Geen rechtstreekse reservering ?

    Indien u reserveerde via Booking.com of een andere partner, en u wenst uw reservatie te wijzigen of te annuleren?

    Neem dan contact op met de partner waarmee u de boeking heeft gemaakt. 

    Heeft u een vraag over uw gemaakte reservatie contacteer ons dan via e-mail of telefonisch met vermelding van uw reservatienummer.

  • Hoe boek ik met een waardebon of cadeaubon ?

    Indien u over een waardebon of cadeaubon beschikt van het hotel zelf, vermeldt u dit bij het maken van de reservatie per e-mail. Houdt dan ook uw bon bij de hand. Het ref. nummer hebben wij nodig om uw reservatie te kunnen vervolledigen.
    Indien u online reserveert via onze website, vermeldt u dit bij speciale wensen met ref. nummer en het bedrag. Het is niet mogelijk om een cadeaubon of waardebon te gebruiken voor reservaties via Booking.com.

  • Hoe maak ik een groepsreservatie ?

    Voor een groepsreservatie vanaf 15 personen, kunt u via e-mail contact opnemen met Megane via megane@sandeshoved.be

  • Kan ik een kamervoorkeur doorgeven ?

    Kamervoorkeuren kunnen steeds doorgegeven worden (zoals voorkeur voor hoog/laag verdiep, dubbel/twin bed, kamers dicht bij elkaar).

    We doen ons uiterste best om tegemoet te komen aan uw voorkeuren maar kunnen dit niet garanderen.

  • Zijn honden toegelaten in het hotel ?

    Honden zijn toegelaten in het hotel mits een supplement van € 10 per hond per nacht.
     

    Let op: het is niet toegelaten om uw hond mee te nemen in de ontbijtzaal.

    Hiervoor voorzien wij een andere ontbijtruimte

    Assistentiehonden verblijven uiteraard gratis en zijn overal toegelaten.

    Indien u de hond alleen in de kamer laat, vragen wij een bench te gebruiken.

  • Is het hotel toegankelijk voor mensen met een beperking ?

    Ons hotel is volledig toegankelijk voor gasten met een beperking.
    Een aantal kamers zijn extra aangepast aan de noden.

    Informeer u omtrent deze kamers via e-mail.

  • Hoe kan ik hotel Sandeshoved bereiken ?

    Hotel Sandeshoved is gemakkelijk te bereiken via autosnelweg E40 afrit 3.
    Openbaar vervoer: trein tot Oostende of tram tot halte 'Nieuwpoort-Bad'.

    Luchthavens in de buurt:

    •     Luchthaven Oostende-Brugge (op 30 min. rijden)

    Treinstations in de buurt:

    •     Station Oostende (op 55 min. afstand met tram)
    •     Station De Panne (op 40 min. afstand met tram)
  • Is er parking aan hotel Sandeshoved ?

    Hotel Sandeshoved beschikt over een parking.
    Reserveer op voorhand om zeker te zijn van de beschikbaarheid.
    Opgelet: enkel toegankelijk voor wagens met een maximum hoogte van 1m90.

    Tarief 

    Garagebox schoolvakantie en (verlengde) weekends:
    € 20 - € 30/nacht

    Garagebox buiten schoolvakantie en buiten (verlengde) weekends:
    € 10/nacht

     

    Op de dag van aankomst kan de wagen geparkeerd worden vanaf 14u00.
    Op de dag van vertrek dient men de parking om 13u55 te verlaten (check-out).

    Sleutel afhalen aan de receptie van het hotel ,u dient hiervoor € 10 waarborg cash te voorzien.

    Vanuit de parking is er geen lift naar de receptie of kamers. Indien u veel bagage heeft, raden wij u aan uw wagen even voor de ingang van het hotel te parkeren en de bagage uit te laden aan de receptie van het hotel om dan vervolgens de auto te gaan parkeren in onze parking.

  • Is er mogelijkheid om fietsen te stallen?

    Er is een gratis fietsenstalling. U dient de fiets wel te sluiten, mits de fietsenstalling toegankelijk is voor alle hotelgasten.
    U kan tevens een afgesloten garagebox huren voor uw fietsen.

    Schoolvakantie en (verlengde) weekends €18/per nacht, buiten schoolvakantie en (verlengde) weekends €8/ per nacht.

  • Waar kan ik terecht voor een drankje en /of hapje ?

    Hotel Sandeshoved beschikt over meerdere gezellige restaurants en bars met zeezicht, waar er een drankje en tapasplank besteld kan worden. Er kunnen ook volwaardige maaltijden genomen worden van snacks tot klassiekers en tot vegan gerechten. Voor ieder wat wils!

  • Is er een kinderbed/kinderstoel aanwezig ?

    U kan een kinderbed/kinderstoel huren à 15 €/verblijf  voor op het logement.

    Wij raden u aan deze op voorhand te reserveren .


    Kinderstoelen zijn standaard aanwezig in onze restaurants 

  • Verloren voorwerpen

    Iets vergeten of verloren ?

    Stuur een mail naar info@sandeshoved.be  met een beschrijving eventueel met foto van wat je verloren bent.


    Verloren voorwerpen worden maximaal  1 maand bewaard.